>

درحال بارگذاری ....
پنل کاربری
نام کاربري :

پسورد :

عضويت | فراموشي رمز عبور
ارسال پاسخ جدید
negarmazaheri2019
آفلاین

ارسال‌ها :4
عضويت: 29 /7 /1399
محل زندگي:تهران
تشکرها :1
معرفی سریال کره ای عاشقانه وارثان (The Heirs)

فیلم‌ها و سریال های عاشقانه کره ای همواره مورد توجه مخاطبان به خصوص ایرانیان بوده‌اند و تاکنون آثار کره‌ای بسیاری به زبان فارسی دوبله و پخش شدند.


  • سال‌ ساخت: 2013

  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 7.6

  • تعداد فصل‌ها: 1

  • تعداد قسمت‌ها: 20

  • کارگردان: کیم سنگ هیوپ (Kim Sang-hyeop)

  • بازیگران:لی مین-هو، پارک شین-هه، کیم وو-بین



سریال The Heirs یا «وارثان» یکی دیگر از بهترین سریال های کره ای عاشقانه است. این سریال از تاریخ 9 اکتبر تا 12 دسامبر 2013 (17 مهر تا 21 آذر 1392) در 20 قسمت از شبکه SBS پخش شد. سریال کره ای عاشقانه وارثان در کره بینندگان زیادی داشت و در آسیا به شهرت زیادی رسید.

داستان این سریال درباره رابطه عاشقانه کیم تان، پسر دوم رئیس گروه ثروتمند امپراطوری و دختر خدمتکاری به نام چا ایون-سانگ است. کیم تان همیشه به خاطر اینکه پسر زن دوم پدرش است تحقیر شده است. به همین دلیل او سعی دارد مادر واقعی‌اش را از دیگران مخفی کند و خودش را به عنوان پسر همسر رسمی پدرش معرفی کند. پدر کیم تان می‌خواهد که پسرش با دختری به نام یو رائه ازدواج کند. اما کیم تان عاشق دختر فقیری به نام چا ایون-سانگ شده است.

لی مین-هو (Lee Min-ho)، پارک شین-هه و کیم وو-بین (Kim Woo-bin) بازیگران اصلی سریال تلویزیونی کره ای عاشقانه The Heirs هستند. این سریال در کشورهای زیادی مانند پاکستان، چین، اندونزی، ژاپن، مالزی، هند، تایلند و ویتنام دوبله شده و به روی آنتن رفته است.
البته اگر شما بخواهید یک فهرست کامل از بهترین سریال های عاشقانه کره ای، عاشقانه کره ای دبیرستانی و... داشته باشید توصیه می کنم این مطلب از پلازامگ را حتما بخوانید.





برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


جذب نیرو
X بستن پنجره شارژ رایگان ایرانسل