تبلیغات در اینترنتclose
روش های ثابت نگه داشتن وزن
روش های ثابت نگه داشتن وزن
بازدید : 36 | شنبه 07 بهمن 1396 - 16:33
xavi
ارسالی ها : 20
عضویت : 17 /6 /1396
محل زندگی : tabriz
تشکر شده : 3
روش های ثابت نگه داشتن وزن
روش های ثابت نگه داشتن وزن کدامند؟مجله بیماری و راه های درمان نودی ؛ صبحانه اولین وعده ی روز است. بنابراین هرگز به خاطر اینکه مشغول رژیم هستید از آن نگذرید. نه به این معنی که می توانید هر چیزی که دوست داشتید بخورید ؛ اندکی تنظیم و انضباط در اینجا ضروری است. در مقاله ی قبلی از مجله ی نودی به روش های کاهش وزن بوسیله حمام و از بین بردن سلولیت اشاره کردیم. در این مقاله روش های ثابت نگه داشتن وزن پس از کاهش وزن را توضیح می دهیم.

صبحانه خوبی بخورید

باتری های خود را دوباره شارژ کنید

در طول شب بدن ما دلاورانه وظایف خود را انجام می‌دهد در حالی که برخی فعالیت‌ها متوقف می‌شود برخی دیگر در اوج عملکرد خود قرار دارد و صبح که از خواب بیدار میشویم انرژی ما تمام شده است از این رو لازم است باتری های خود را مجددا شارژ کنیم و ممکن است برای پر کردن باک باطری انرژی خود به خوردن هر غذایی روی بیاوریم.

یک صبحانه کم چرب برای لاغری

یک صبحانه خوب می بایست تمام مواد مغذی مورد نیاز بدن از جمله چربی کربوهیدرات ،ویتامین ،مواد معدنی و عناصر کمیاب را تامین کنند اما نه الزاماً به روش های قدیمی از مواد قندی مانند (مربا و شکر سفید )بپرهیزید .مراقب قند های پنهان( مانند کیک و کلوچه) نیز باشید .انتخاب‌های درستی داشته باشید به عنوان مثال دو تکه نان قهوه‌ای، مقداری کره ،(یک قاشق چای خوری پر) ،مقداری گوشت یا تخم مرغ پخته ،یک تکه میوه یا مقداری آب میوه تازه ،مقداری ماست کم چرب و مقداری شیر بدون چربی همراه با چای با جوشانده گیاهی،. به این ترتیب بدن شما با به دست آوردن مقدار معقول و مورد نیاز کالری بدون ناکارایی ،واحساس خستگی می توانید صبورانه تا نهار منتظر بمانید.
روش های ثابت نگه داشتن وزن

غذاهای خوشمزه به خودتان بدهید

سالم و مفید برای شما

همچنین بخوانید: چگونه وزن کم کنیم

غذا های یکسان بر طبق این که با لذت مصرف می شود یا بدون لذت می تواند اثر های متفاوتی بر بدن شما داشته باشد . لذتی که هنگام غذاخوردن تجربه می کنید، می‌تواند سطح متابولیسم شما را ارتقا دهد هرچند این کار باعث خنثی شدن زیاد روی شما در غذا خوردن نمی شود، اما تا حدودی موثر است. بنابراین بهتر است غذای که میخورید به جای سبک ،سالم و بدمزه بودن ،سبک ،سالم و لذیذ باشد.

نقش متابولیکی لذت


بنابر تحقیقات به عمل آمده توسط مرکز ملی مطالعات علمی فرانسه نه تنها رایحه بلکه رنگ و طعم غذا به ما می‌گوید که یک غذا قابل خوردن است یا نه همچنین این شاخص ها روی سیستم گوارش و هورمون ما اثر می گذارند غذاها یکسان بر حسب اینکه ما چقدر مایل به خوردن آنها هستیم یا چقدر خوشمزه هستند می‌توانند اثر گوناگون روی بدن ما داشته باشد.

از مهمانی ها رویگردانی نکنید

بیش از حد خودتان را محروم نکنید: هیچ چیز غم انگیز تر از این نیست که یک شب به بهانه رژیم خودتان را نادیده بگیرید .زمانی که زنده اید می توانید از شیوه های جدید بهره ببرید که روش زندگی طبیعی داشته باشید به خصوص اگر می‌خواهید با رژیم گرفتن بیش از حد لازم لاغر شوید .

چند راهکار کارآمد در رابطه با کاهش وزن

  • از خوراکی های مرکب و نیز نان خوردن با غذا خود داری کنید .

  • الکل مصرف نکنید.

  • از مصرف نوشابه‌های گازدار بیش از دو لیوان پرهیز کنید .

  • در رستوران با غذایی شروع کنید که بیشتر از سبزی سبزیجات درست شده باشد ،

  • از دسر صرف نظر کنید و مراقبت مقدار نوشیدنی خود باشید.


وب کاربر ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش






برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :