>

درحال بارگذاری ....
پنل کاربری
نام کاربري :

پسورد :

عضويت | فراموشي رمز عبور
ارسال پاسخ جدید
poordoost
آفلاین

ارسال‌ها :7
عضويت: 21 /5 /1396
قیمت قالب بتن

قیمت قالب بتن : معیار انتخاب نوع قالب: قالب آجری
اصولا در این نوع قالب بندی ابتدا دیوار آجری ساخته میشود سپس بتن را داخل این دیوار آجری میریزند باید توجه داشت که داخل این دیوار باید از نایلون یا پلاستیک استفاده شود که آجر شیره بتن را در خود جذب نکند. همچنین باید حداقل ضخامت دیوار 20 سانتی متر باشد و اگر از آجر چینی استفاده میشود از مخلوط ماسه و سیمان برای بتنش استفاده شود.
این نوع قالب بتنی به عنوان قالب ثابت استفاده میشود که قیمت قالب بتن آجری در صورتی به صرفه است که بخواهیم این دیوار در ساختمان باشد وگرنه از قالب های دیگری که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد باید استفاده شود.
قیمت قالب بتن: معیار انتخاب نوع قالب: قالب چوبی
این نوع قالب ها همان طور که از اسمش پیداست از چوب ساخته میشود اما نه از هر چوبی از چوب درختان سوزنی برگ چون چوب این درختان نسبت به در ختان پهن برگ نرم تر است. در مقابل رطوبت بتن مقاوم تر است و زود تغییر شکل نمیدهد.
سبکی، سهولت، راحتی اجرا و... از فواید این قالب است اما کم استفاده بودن حدود 10 بار قابل استفاده است و جایگزین شدن قالب های دیگر و دلایل زیست محیطی و همچنین قیمت قالب بتن های دیگر قطعا باعث خواهد شد که این نوع قالب بندی در اولویت نباشد و از معایب بزرگ آن به شمار روند و فواید بزرگ آن قیمت قالب بتن است.
سه شنبه 31 مرداد 1396 - 21:20
amir77
آفلاین


ارسال‌ها :33
عضويت: 24 /5 /1396
تشکر شده :1





برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


جذب نیرو
X بستن پنجره شارژ رایگان ایرانسل