>

درحال بارگذاری ....
پنل کاربری
نام کاربري :

پسورد :

عضويت | فراموشي رمز عبور
ارسال پاسخ جدید
lemon
آفلاین

ارسال‌ها :30
عضويت: 4 /10 /1395
تشکر شده :2
افزایش بازدید واقعی طراحی سایت

افزایش بازدید واقعی طراحی سایت

هر کسی در هر عرصه ای که مشغول به فعالیت می باشد تمایل دارد که مشتریان بیشتری داشته باشد. طراحی سایت و دنیای اینترنت نیز از این اصل جدا نیست و کسانی که اقدام به می کنند تمام توان خود را برای بالا بردن ترافیک سایت خود به کار می گیرند. بنابراین می توان گفت که هدف غائی بسیاری از مدیران سایت در طراحی سایت خود افزایش تعداد بازدید کنندگان است. اما این سوال نیز همواره مطرح است که چگونه می توانیم تعداد کاربران سایت خود را افزایش دهیم و یا به عبارت بهتر بازدید واقعی سایت را افزایش دهیم. تبدیل کردن بازدید کنندگان به مشتری و خریدار در مرحله بعدی قرار می گیرد. با توجه به این موارد و اهمیتی که افزایش بازدید واقعی سایت دارد در این نوشتار برخی از نکاتی که رعایت آنها می تواند به افزایش بازدید واقعی کمک کند اشاره می کنیم.
ارتباطات و نوآوری در طراحی سایت

تولید محتوا همانگونه که اشاره کردیم از مهم ترین فاکتورهای طراحی سایت و می باشد. بارها گفته و باز هم تأکید می کنیم که محتوا در پادشاهی می کند. اما این نکته را فراموش نکنید که تولید محتوای مناسب و انتشار آن در سایت به تنهایی نمی تواند ترافیک مورد نظر را به سایت شما جذب نماید. بنابراین به ارتباط با کاربران از طریق شبکه های اجتماعی نیاز خواهید داشت و باید از آنها برای معرفی محتوای خود استفاده کنید. از میان شبکه های اجتماعی پیشنهاد ما تمرکز بر پنج مورد است. گوگل پلاس، بالاترین، توئیتر، فیس بوک و لینکدین. با استفاده از این شبکه ها می توان کاربران را با محتوای ارائه شده در سایت خود آشنا کرده و آنها را برای بازدید از سایت دعوت نمود. بر متن تمرکز کنید ولی از ویدئو و تصاویر و مطالب کوتاه و بلند و برای سلیقه های مختلف بهره ببرید.
تبلیغات مناسب و افزایش بازدید

اما در افزایش تعداد بازدید های واقعی سایت یکی از عوامل اصلی تبلیغ به روش های مختلف است برای مثال می توان از تبلیغات کلیکی و بنری و یا استفاده از سرویس های افزایش بازدید واقعی بهره گرفت که طبیعتاً بسیاری از روش های مفید برای مدیران هزینه هایی را نیز در بر خواهند داشت. این موارد باعث می شود که کاربران به صورت هدف دار وارد سایت شما شوند و از آن بازدید و در صورت نیاز در آن اقدام به عمل کنند. نوعی دیگر از تبلیغ نیز همان هزینه کردن بر روی کلمات کلیدی و یا به اصطلاح می باشد که ما به صورت جداگانه در مورد آن مقالات زیادی را ارائه داده ایم.

طراحی سایت ، طراحی وب سایت ، آموزش طراحی سایت ، سئو سایت ، بهینه سازی سایت ، سئو ، طراحی سایت ، طراحی وب سایت ، طراحی سایت ، طراحی سایت

بک لینک رایگان در طراحی سایت

اهمیت کسب لینک رایگان و فراگیر در طراحی سایت

ساخت لینک فراگیر یکی از مهمترین کارهایی است که در به آن پرداخته می شود. افراد زیادی به صورت های مختلف اقدام به کسب لینک می کنند بدون اینکه شرایط لینک های تأثیر گذار در بهبود سئو را در نظر بگیرند. در مورد شرایط یک لینک خوب در مقالات قبلی مطالبی ارائه دادیم. اما این پروسه کسب لینک فراگیر باید دارای یک برنامه و مسیر مشخص باشد و اقداماتی را برای به دست آوردن لینک انجام دهید. لینک های رایگان و مؤثر طبیعتاً مورد توجه بسیاری از کارشناسان می باشد. در این نوشتار تلاش کرده ایم چند گام را برای انجام پروسه کسب لینک فراگیر در ، ارائه کنیم که بتواند یک برنامه مداوم و مؤثر را در اختیار شما قرار دهد. گام اول را در این نوشتار و گام های بعدی را در نوشتار بعدی می توانید مطالعه کنید.
یافتن انجمن و فروم های خوب

انجمن ها و شبکه های اجتماعی همواره بهترین راه برای به دست آوردن بک لینک ها رایگان به شمار می رود. چت روم ها، بلاگ ها و موارد دیگر به راحتی این امکان را در اختیار ما می گذارند که با ارسال پُست و یا درج کامنت و ارائه لینک سایت خود در امضاء و محتوای ارائه شده به خود لینک بدهیم. در انجمن ها و فروم ها می توانید علاوه بر بدست آوردن بک لینک و اراده یک پروسه لینک فراگیر رقبای خود را نیز زیر نظر بگیرید و آنها و لینک هایشان را آنالیز کنید. بررسی کنید ببینید رقبای شما چگونه بک لینک های خود را ثبت کرده و چند بک لینک در روز ثبت می کنند. چه کسانی به آنها لینک می دهند و کلمات کلیدی شما را چه سایت هایی در حال فعالیت هستند. در کنار فروم ها و انجمن ها برخی سایت ها نیز هستند که اطلاعیه ها و پیشرفت های کسب و کارهای مختلف را پوشش می دهند. از این سایت ها نیز می توانید بهره بگیرید و از آنها لینک های مؤثری به دست بیاورید. با انجمن هایی که شما را محروم و یا لینک های شما را حذف می کنند قطع همکاری کنید و یا با مدیریت آنها تماس گرفته و درخواست همکاری کنید. مورد بعدی شبکه های اجتماعی و سایت های مطرح می باشند. سایت هایی نظیر فیس بوک و توئیتر و لینکدین و البته گوگل پلاس و اینستاگرام و سایت های مشابه. کسب لینک از این گونه سایت ها ارزش بسیار زیادی دارد و هر میزان که برای آنها وقت بگذارید ارزش دارد و می تواند تأثیرات مثبتی بر سایت شما بگذارد.


برند سازی و طراحی وب سایت

فعالیت های آنلاین هر شخصی در اینترنت و می تواند به نحوی بر برند وی تأثیر گذار باشد. این تأثیر گذاری هم می تواند مثبت و هم می تواند منفی باشد. اما منظور از فعالیت های آنلاین چیست؟ از لایک کردن و کامنت گذاشتن و یا قرار دادن پست و تصویر تا و تبلیغات در شبکه های اجتماعی و بسیاری موارد دیگر همگی از فعالیت های آنلاین شما محسوب می شوند. نقش این نوع فعالیت ها در شناساندن برند شما و شهرت یافتن آن به صورت چشمگیری می باشد و البته نادیده نگیرید که در صورتی که منطقی و اصولی برخورد نکنید ممکن است همین اعتبار فعلی برند شما نیز از دست برود. رعایت موارد زیر در و فعالیت آنلاین به شما کمک خواهد کرد که بتوانید از طریق فعالیت های آنلاین، اعتبار کسب و کار و برند خود را افزایش دهید.
1. امنیت اطلاعات و فعالیت های آنلاین شخصی شما

هر فردی در دو حوزه در حال فعالیت در اینترنت است و جدای از کسب و کار و فعالیت شغلی خود دارای یک سری فعالیت های شخصی نیز می باشد. حریم شخصی شما بسیار مهم است که در دید عموم نباشد و از کسب و کار شما جدا باشد. در هنگام فعالیت در شبکه های اجتماعی و یا فعالیت در های مختلف سیاست های آن سایت یا شبکه را در مورد حفظ حریم شخصی مرور کنید و از تغییر سیاست های آن نیز آگاهی یابید. پخش تصاویر شخصی و فعالیت های زندگی خصوصی شما در فضای آنلاین به سادگی اتفاق افتاده و می تواند ضربه های مهلکی بر کسب و کار و اعتبار شما بزند. بنابراین در کنار کنترل قوانین و تنظیمات شخصی شبکه های اجتماعی سعی کنید دور اندیشی کرده و از قرار دادن محتوای شخصی خودداری کنید.
2. بروز بودن نرم افزارها و رصد اتفاقات اطراف

رصد اتفاقات و تحرکاتی که در اطراف شما در حال انجام است اهمیت زیادی دارد زیرا با عکس العمل به موقع می توانید از آنها به نفع خود و کسب و کارتان بهره برداری نمایید. مدیریت فعالیت در فضای آنلاین بستگی تام به آگاهی و رصد اتفاقات خُرد و کلان اطراف شما دارد و باید در روز ساعاتی را به گشت و گذار در گوگل و رصد اخبار و اتفاقات کُلی و فعالیت رقبا و های مختلف اختصاص دهید. آنالیز بازخورد فعالیت های شما در میان سایر کاربران بسیار حیاتی است و باید همواره رفتار آنها را در مقابل فعالیت ها و پست ها و محتوای طراحی سایت خود آنالیز کنید. در زمینه نرم افزارهای امنیتی و آنتی ویروس ها بروز باشید تا با هک شدن اطلاعاتتان اعتبار برند و سایت شما نزد کاربران زیر سوال نرود. سایر برنامه های اجرایی و نصبی را نیز همیشه آپدیت کنید تا با مشکل باگ های ورژن های قدیمی برخورد نکنید.
سه شنبه 26 اردیبهشت 1396 - 14:49





برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


جذب نیرو
X بستن پنجره شارژ رایگان ایرانسل