>

درحال بارگذاری ....
پنل کاربری
نام کاربري :

پسورد :

عضويت | فراموشي رمز عبور
ارسال پاسخ جدید
gstoneco
آفلاین

ارسال‌ها :14
عضويت: 23 /2 /1397
سنگ خارجی سنگ مرمریت مارمارا

یکی از زیباترین انواع سنگ خارجی سنگ مرمریت مارمارا است که دارای زیبایی منحصر بفرد در استفاده از نمای داخلی ساختمان است. انواع سنگ خارجی از کشور ترکیه و دیگر کشورها توسط گلدستون سنگبری مدرن طبق آخرین استانداردهای روز دنیا و روشهای حمل و جابجایی بدون هیچگونه آسیب رسیدن به این سنگ های زیبا و مدرن وارد کشور شده و پس از برش و ساب عالی در اختیار مشتریان قرار می گیرد.
سنگ مرمریت مارمارا از زیباترین سنگ های خارجیسنگ مرمریت مارمارا دارای طرح و نقشی است که در نوع خود کم نظیر و منحصر بفرد می باشد این سنگ جذاب یکی از استثنائی ترین سنگهای مرمریت از کشور ترکیه است که از معادنی در منطقه مارمارای ترکیه استخراج و توسط سنگبری گلدستون وارد کشور می شود. به دلیل استخراج این سنگ از این منطقه نام این سنگ نیز به مارمارا شناخته شده است. مرمریت مارمارا دارای زمینه سفید و خطوط کاملاً صاف و موازی به رنگ خاکستری می باشد. و یکی از مرمریت های بسیار معروف در کشور ترکیه است. سنگ مارمارا جلوه ای زیبا و خیره کننده به فضای داخلی ساختمان می بخشد. امروزه طراحان دکوراسیون حرفه ای با بکار بردن این سنگ در طراحی داخلی ساختمان توانسته اند دکوراسیون های بسیار زیبا و کم نظیر در دنیا خلق نمایند.
سنگ مرمریت مارمارا ترکیه به سبب طرح خاص و زیبای آن دارای تقاضای بالا برای عرضه می باشد از این رو واردات این سنگ در سنگبری گلدستون بدون محدودیت در واردات انجام می شود. این سنگ به صورت اسلب وارد کشور می شود و در کارخانه با به کارگیری دستگاههای مدرن و پیشرفته سنگبری گلدستون همچنین کادر مجرب آن بصورت کاملاً حرفه ای با کمترین دور ریز و ضایعات این سنگ گرانبها کار برش روی آن انجام شده و به مشتریان عرضه می شود.
از سنگ مرمریت مارمارا با مشخصات استثنائی می توان برای کار در آشپزخانه های مدرن به خصوص به عنوان صفحات روی کابینت، روشویی و سرویس های بهداشتی لوکس، استخر و... استفاده نمود.
تولید انواع سنگ مرمریت مارمارا در گلدستوندر سنگبری گلدستون علاوه بر سنگ مرمریت مارمارا انواع دیگر سنگ وارداتی مانند


و... را نیز از کشور ترکیه وارد کشور می کند.
همچنین واردات سنگ امپرادور اسپانیا و سنگ مرمر هرات از کشور افغانستان نیز از دیگر فعالیت های تخصصی در سنگبری گلدستون می باشد. استفاده از این سنگ های خارجی به دلیل قیمت بالا جهت استفاده در ساختمان های معمولی مقرون به صرفه نیست و هنگام برش به دقت خاصی برای دور ریز و ضایعات هر چه کمتر نیاز دارد. واردات سنگ های خارجی و سنگ وارداتی به دلیل قیمت های پایین فرآوری از طریق کشور چین انجام می شود. گلدستون علاوه بر واردات سنگ ساختمانی از کشور ترکیه در زمینه سنگ وارداتی از کشورهای چین،ایتالیا، هند، اسپانیا و... فعالیت و تخصص دارد
و تولید و عرضه برخی سنگهای صادراتی نظیر انواع


انواع سنگ مرمریت اعم از


و ... را نیز در برنامه کاری خود دارد.
برای مشاهده طرح های زیبایی از سنگ مرمریت مارمارا و استعلام قیمت و سفارش این سنگ زیبا و انواع سنگ کف ساختمان به سنگبری گلدستون کافیست با شماره های این سنگبری تماس گرفته و یا به وب سایت آن مراجعه نمایید تا در کوتاهترین زمان ممکن این سنگ را با بالاترین کیفیت و مقرون به صرفه ترین قیمت از گلدستون دریافت نمایید.
یکشنبه 23 اردیبهشت 1397 - 14:31





برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


جذب نیرو
X بستن پنجره شارژ رایگان ایرانسل